Reklamní předměty

Reklamní předměty zahrnují široký výběr od drobných dárků přes kuchyňské a interiérové doplňky po luxusní a managerské presenty.
Zkrátka téměř vše na co si vzpomenete. Z pohodlí Vašeho domova nebo kanceláře vybírejte reklamní předměty on-line z následujících katalogů. (nejedná se o e-shop)
Pro aktuální cenu zboží nás prosím, vzhledem ke změnám měnových kurzů, kontaktujte.
Nebo navštivte osobně naše obchodní oddělení a vyberte si z naší široké nabídky reklamních předmětů. V příjemném prostředí, nad šálkem kávy, jsme Vám plně k dispozici pro konzultaci k výběru reklamních předmětů a pro poradenství k volbě vhodné technologie potisku vybraných reklamních předmětů.

Drobné reklamní předměty:

tužky, propisky, zapalovače, hrnečky, skleničky, přívěsky, hry, hračky, butylky, peněženky, hodinky, hodiny, nože, kancelářské zboží, kovové a skleněné výrobky, kalendáře, diáře, deštníky, cukrovinky

foto reklamní předměty

Luxusní a managerské dárky:

kožené zboží - diáře, peněženky, diplomatky, psací pera a soupravy (zn. Parker a další...), nože (Victorynox a další...), hodiny, hodinky, kufry, cestovní zavazadla

diare_nahled

Reklamní předměty na zakázku:

kravata, spona, šála a deštník v jednom designu

na_zakazku_nahled
Potisk reklamních předmětů provádíme různými způsoby dle počtu kusů, materiálu, tvaru a velikosti.

1. Tamponový potisk

Tamponový tisk (nebo-li tampotisk) je tiskový proces, který přenáší požadovaný obraz na povrch předmětů prakticky jakéhokoli tvaru. Tamponovým potiskem lze potiskovat dokonce i zvlněné povrchy (např. golfový míček). Tamponový tisk na Wikipedii.
tamponovy_potisk

2. Pískovaní

Pískování je proces, kterým se velice jemný písek (tzv. abrazivo) stříká pomocí stlačeného vzduchu přes speciálně upravenou folii na požadovaný předmět. Pískování na nechráněných místech předmětu vybrousí téměř jakýkoli obrazec. Pískování se používá na předměty především ze skla a keramiky, ale také například z kovu.
piskovani_nahled

3. Laser

Laser je stimulovanou emisí záření natolik zesílené světlo, že takto vytvořeným paprskem světla lze vypalovat nebo řezat mnoho druhů materiálů. Laser lze použít k popisu či vytvoření Vašeho loga na téměř všechny druhy materiálu kromě textilních výrobků. Zabarvení laserem vypáleného popisu či loga se odvíjí od barvy podkladového materiálu. Laserem vytvořené logo je velice přesné a kontrastní.
laser_nahled

4. Sítotisk

Sítotisk je přenášení obrazu pomocí barvy přes předem připravené síto na různé druhy materiálů. Sítotisk je sice možný použít k potisku většiny běžně dostupných materiálů, nicméně nejvíce se používá k potisku textilu. Sítotiskem vytvořený potisk na textilních materiálech je nejtrvanlivější a nejkvalitnější volbou potisku.
sitotisk_nahled

5. Sublimace

Sublimační tisk nebo také sublimace se používá především k potisku textilií ze syntetických vláken. Požadovaný obraz se disperzní barvou vytiskne na papír a následně za tepla ve formě par přenese na textil. Sublimační tisk má velice dobrou stálost barev. Sublimace je vhodná především k přenesení fotografií nebo grafiky. Sublimací přenášený obraz je uzavřen do čtvercového či obdelníkového tvaru.
sublimace_nahled

6. Výšivka a nášivka

K vytvoření výšivky nebo nášivky je zapotřebí vytvořit vyšívací program. To je poměrně časově náročné proto je lepší textilní reklamní předměty opatřené výšivkou vytvářet ve více než jednom kusu, protože se cena tvorby vyšívacího programu ve více kusech lépe rozloží. Při vyšívání další série výšivek nebo nášivek se již tvorba programu do ceny nezapočítává.
vysivka_a_nasivka_nahled

7. Termopres

Termopres je obdoba sublimačního tisku. Požadovaný motiv se nejprve vytiskne laserovou tiskárnou na speciální papír a pomocí tohoto výtisku poté v tepelném lisu přenese na trička a jiné ploché předměty z nejrůznějších materiálů. Termopres je vhodný pro malonákladové zakázky už od jednoho kusu. Trvanlivost termopres potisku je velice dobrá.
termopres_nahled

8. Flock a Flex

Tyto způsoby přenesení Vašeho motivu na textilní materiály můžeme podle druhu použité fólie rozdělit na Flock a Flex. Povrch flock fólie je semišový a povrch flex fólie připomíná gumový povrch. Motiv by měl být graficky jednoduchý a může obsahovat více barev. Motiv se plotrem vyřeže z flock nebo flex fólie a následně pomocí tepelného lisu přenese na textil.
flock_nahled

9. Ražba

Ražba umožňuje vtisknout Vaše logo či vybraný motiv do materiálů jako jsou kůže, koženka či papír. Také u ražby vznikají náklady ještě před samotným tiskem. Je totiž zapotřebí vyrobit raznici z tepelně dobře vodivého materálu jako je například mosaz. Tato raznice lze však použít k ražbě dalších zakázek. Ražba se najčastěji používá k popisu a označení diářů nebo peněženek.
razba_nahled

10. Digitalní UV tisk

Diditální UV tisk umožňuje tisknout na reklamní předměty různých tvarů, ale stejné výšky a nesmějí mít výstupky. Digitální UV tisk pracuje s vysokým rozlišením, proto tiskne jak fotografie tak i vektorovou grafiku. Tiskne dokonce i bílou barvu což značně rozšiřuje jeho použití (např. při potisku tmavých nebo průhledných předmětů).
digitalni_tisk_nahled

11. Výpal na sklo a keramiku

Výpalem na sklo a keramiku lze tisknout i na složitěji tvarované předměty v neomezeném počtu barev. Motivy mohou být poměrně složité. Výpal na sklo a keramiku je založen na sítotisku, kterým se motiv přenese na speciální škrobový papír, ošetří lakem, zaschne, nastříhá a přenese po odmočení na potiskovaný předmět. Následuje vytvrzení ve výpalové peci.
vypal_na_sklo_a_keramiku_nahled